Skinpress Demo Rss

Friday, July 18, 2008

Mawlay
Mawlaya Ya Mawlay
Mawlaya Ya Mawlay
Mawlaya Ya Mawlaya
Mawlaya Ya Mawlaya
Mawlay
Mawlaya Inni Sairun
Lid Dini Hatman Sairun
Fal Qudsu Sohat Ghadirun
Adma Fuadit Thohiru
Wa Nida'ul Aqsa Bkani
Fajra Wijdani
Wa Dhomirul Ummati Ya Rabbi
Mata Bila Jani
Mujrimun Qolu Li Anni
Arfudhuz Dzullal Kabir
Arfudhul 'Isya Bisumtin
Dhommahul Qahrul Marir
Falyaqulu Ma Yaqulu
Anta Man Arju Ridhoh
Anta Man Ta'lamu Anni
Laka Arkhastul Hayah
Ya Man Ruwait, Bi Dimaika Asyjaral 'Izzati Wal Intisar
In Yasriquka Min Tarikhina, Lan Yanzi'uka Min Sudurina
Ya Syahid Ya Syahid Ya Syahid---------------------------------------------------------------

Terjemahan Oleh : WEWR Entertainment **
Tuanku Oh Tuanku (Untuk Tuhan)
Tuanku sesungguhnya aku adalah musafir
Demi agama aku pasti adalah musafir
Maka Al-Quds memanggil untuk berangkat
Melembutkan hatiku dengan kesucian
Dan panggilan Al-Aqsa membuatkanku menangis
Membangkitkan kewujudanku
Dan diri ummatku wahai Tuhanku
Mati tanpa pembunuhnya
Penjenayah mengatakan kerana aku
Menolak penghinaan yang besar
Menolak hidup berdiam diri
Gabung paksa melewatinya
Maka biarlah mereka mengatakan apa yang mereka kata
Engkaulah yang aku harap keredhaan
Engkaulah yang mengetahui bahawa aku
Demi-Mu aku gadaikan nyawa
Wahai yang diriwayatkan, dengan darahmu
Bertumbuhlah kemuliaan dan kemenangan
Jika mereka mencurimu daripada sejarah kita
Tidak sekali-kali dapat mereka cabut daripada dada-dada kita.
Wahai Syahid (3x)

3 comments:

Nadhirah Ibrahim said...

salam ziarah kinah.. hehe
remember me?
i'm from dq.nadhirah
do visit my blog toooo
once in a while.
anyway how's mesir?

huda said...

sakinah saye ade dgr lagu ni kat ikim.sape nyanyi ek

ayongdik mujahadah said...

M. Husayyan yang nyanyi, rasenya tak salah eja. Pastu kumpulan Irsyadee pun nyanyi gak.